If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Виж тук какво е прерязал: The control unit is equipped with a self-test system that may be used by connecting the unit to connector R10 : this receives signals from pin 11 of connector A of control unit M10 through the tester line. The self-test system also produces the signal for the "injection failure" warning light in the instrument E15(пин 15) , which comes from pin 12 of connector A of the control unit M10 . The module E15 receives a supply controlled by the ignition (INT) at pin 15 of connector A from the line protected by fuse B11 up to 2/99 or from fuse F4 of the additional fuse box B98B from 2/99; when this earth signal arrives, the "fuel injection fault" warning light comes on.
Е15 - оборотометър М10 - ЕКУ
Прочети тук как си решават проблема, че за тоя пин 15 ми писна да обяснявам , който иска да реже, който не иска да си кара с клатещи обороти, кой какво си иска да си прави с колата, с парите, и със свободното си време. http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-the-fix.html
Прочети тук как си решават проблема, че за тоя пин 15 ми писна да обяснявам , който иска да реже, който не иска да си кара с клатещи обороти, кой какво си иска да си прави с колата, с парите, и със свободното си време. http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-the-fix.html
Ne se nerwi - в случая ти си все едно в съда и даваш на съдийката да чете доказателствен материал от ... уикенд (например). А аз съм с/у теб с доказателствен материал от Държавен вестник. Кой ще спечели?
Това, което съм постнал по-горе, е от E-Learn, един вид от създателите на Алфа. Така, че кое ли е меродавното? А колкто до проблема - възмосжно е да открием истината и да се окаже, че проблемът идва от кабеляци и куплунзи и създава някакъв вид утечка в комуникациите м/у уредите и централата. Иначе пин 15 просто гаси дюзичката на оборотомера, но не оправя проблемите в ел. инсталацията. А и тази дюзичка като не свети може да не те предупреди за нещо важно. И само не ми казвайте, че ви свети в началото като дадете на контакт. Сетете се защо
Ne se nerwi - в случая ти си все едно в съда и даваш на съдийката да чете доказателствен материал от ... уикенд (например). А аз съм с/у теб с доказателствен материал от Държавен вестник. Кой ще спечели?
Това, което съм постнал по-горе, е от E-Learn, един вид от създателите на Алфа. Така, че кое ли е меродавното? А колкто до проблема - възмосжно е да открием истината и да се окаже, че проблемът идва от кабеляци и куплунзи и създава някакъв вид утечка в комуникациите м/у уредите и централата. Иначе пин 15 просто гаси дюзичката на оборотомера, но не оправя проблемите в ел. инсталацията. А и тази дюзичка като не свети може да не те предупреди за нещо важно. И само не ми казвайте, че ви свети в началото като дадете на контакт. Сетете се защо
Пин 15 не гаси никаква дюзичка, съвсем друга функция изпълнява . Аз вероятно съм бил пръви прерязал този пин, и до момента колата се кара така, оборотите забиват като на Нисан.
Рязането на този кабел не оправя постоянно клатене на обороти ( включително на място), а само това което се появява когато колата е в движение. На място трябва да си държи перфектно обороти.
Това което си писал е дискутирано много отдавна в тази тема, и кой ли не е умувал тук.
Пин 15 не гаси никаква дюзичка,не подвеждай хората. Аз бах пръв който преряза този пин и до момента колата се кара така, оборотите забиват като на Нисан.
Рязането на този кабел не оправя постоянно клатене на обороти, а само това което се появява когато колата е в движение. На място трябва да си държи перфектно обороти.
Няма да споря с теб. Явно ти си по спец от създателите и. Това, че ти светва дюзичката като подадеш на контакт и след това ти гасне е от друго
И само не ми казвайте, че ви свети в началото като дадете на контакт. Сетете се защо
Моята дюзичка си свети като дам на контакт и като си нагнети горивото си изгасва. Нямам проблеми с светването на "дюзичката" ..освен ,че светва след 7500 оборота. Тука спора нещо се нажежи
Така е, прав си, не спори, най-отгоре ясно се изразих, мисля... Кое не ти е ясно?
А, на мен ми е ясно. Моите си работят добре и без да режа нищо. Щот не "отбирам" и чета тук таме и ... истинска литература. Или като не знам питам специалисти, а не майстори
А, на мен ми е ясно. Моите си работят добре и без да режа нищо. Щот не "отбирам" и чета тук таме и ... истинска литература. Или като не знам питам специалисти, а не майстори
Ами щом твойте обороти са добре значи си един теоретик който умува излишно. За кола, която вече струва колкото три дебитомера какво очакваш, да се наливат пари ли? Не четеш ли колко от 2008 са прекъснали този кабел и карат така? Хората искат ефтини решения на проблемите си, и щом това някои ги устройва, най-малко ги интересуват мнения като твоите. И както писах, и мен също така.
Ами щом твойте обороти са добре значи си един теоретик който умува излишно. За кола, която вече струва колкото три дебитомера какво очакваш, да се наливат пари ли? Не четеш ли колко от 2008 са прекъснали този кабел и карат така? Хората искат ефтини решения на проблемите си, и щом това някои ги устройва, най-малко ги интересуват мнения като твоите. И както писах, и мен също така.
Само, че колко хора от тези са съобщили за последвали проблеми. И никоя от моите коли не струват колкото три дебитомера. А колкото до теоретик - да, ама и практик. Реалността го показва. И по моите коли не съм сменял дебитомер, моторчета за празен ход, .... Само съм сменил по един маркуч на 156-те (на едната смених гумички, сегменти, лагери и сега е пушка). А тези, търсещи евтини решения - да си вземат трабанти. Алфата не е за джоба на всеки. Особено като си си взел кола боклук. И аз си изпатих навремето.
Ne se nerwi - в случая ти си все едно в съда и даваш на съдийката да чете доказателствен материал от ... уикенд (например). А аз съм с/у теб с доказателствен материал от Държавен вестник. Кой ще спечели?
Това, което съм постнал по-горе, е от E-Learn, един вид от създателите на Алфа. Така, че кое ли е меродавното? А колкто до проблема - възмосжно е да открием истината и да се окаже, че проблемът идва от кабеляци и куплунзи и създава някакъв вид утечка в комуникациите м/у уредите и централата. Иначе пин 15 просто гаси дюзичката на оборотомера, но не оправя проблемите в ел. инсталацията. А и тази дюзичка като не свети може да не те предупреди за нещо важно. И само не ми казвайте, че ви свети в началото като дадете на контакт. Сетете се защо
Пин 15 не гаси дюзичката! Освен контролния тест на лампите като дадеш на контакт, дюзата си свети и когато си се наложи. Аз съм с резнат пин 15 от 5 месеца. При ниско налягане на помпата - дюзата свети! При заминал датчик на колянов вал - дюзата светва при загрял мотор.
=> Пин 15 изобщо не променя работата на светене на въпросната дюзичка.
Моите изводи: След рязанаето на пин 15 преди 5 месеца почти, несъм имал никакви проблеми. Колата работи равномерно без клатене на оборотите, няма никаква промяна във вървенето и поведението на колата. Не повлиява работата на АБС, както и на другите системи.
Общо взето - нямам негативни отзиви за този период, мога да кажа, че само си спестих нерви. Това е!
П.П: И не виждам нищо лошо в евтините решения. Колата е машина, която е направена да ти служи, а не ти да и служиш. И щом има ефективно евтино решение, с което тя продължава да ми служи със същата вярност - бих избрал него.
Разбира се това си е лично моята гледна точка!
Не ми се четът 30 страници и нз дали някой го е казал ама според мен всичко това е бъг на компа.Моята я имам от година почна да ги клати след като почистихме дросела но съм забелязал като я изцепиш до 5-6000 оборота осжобождавам от скорост и оборотите заковават на 1000.После пак почва да си ги клати и ми е пределно ясно че неможе постоянно да ги цепим и да ги караме в критични за да не клатят оборотите ама искам да кажа че ако проблема е в механиката трябва да си го има и в тоя момент,даже би трябвало да е по изявен понеже ако не се лажа при 6000 и при 2000 оборота вакума които създава мотора е различен и ако е от него проблема би трябвало да се задалбочава при по големи обороти а не да се оправя.Казвам го понеже сички маистори ми викат проблема ти е с вакума смени сички вакумчета по мотора и ще се оправи и другото е че се чудя ако я чипосам дали няма да се оправи проблема.Другото е имам приятел със същата като моита 1.8T.S.144 и неговата го прави газифицира я и се оправи.Няма да умувам повече понеже вероятно сам израсил доста глупусти но това са моите наблудения и логика неказвам че съм прав за всичко но се надявам да допринеса за решаване на проблема
Не ми се четът 30 страници и нз дали някой го е казал ама според мен всичко това е бъг на компа.Моята я имам от година почна да ги клати след като почистихме дросела но съм забелязал като я изцепиш до 5-6000 оборота осжобождавам от скорост и оборотите заковават на 1000.После пак почва да си ги клати и ми е пределно ясно че неможе постоянно да ги цепим и да ги караме в критични за да не клатят оборотите ама искам да кажа че ако проблема е в механиката трябва да си го има и в тоя момент,даже би трябвало да е по изявен понеже ако не се лажа при 6000 и при 2000 оборота вакума които създава мотора е различен и ако е от него проблема би трябвало да се задалбочава при по големи обороти а не да се оправя.Казвам го понеже сички маистори ми викат проблема ти е с вакума смени сички вакумчета по мотора и ще се оправи и другото е че се чудя ако я чипосам дали няма да се оправи проблема.Другото е имам приятел със същата като моита 1.8T.S.144 и неговата го прави газифицира я и се оправи.Няма да умувам повече понеже вероятно сам израсил доста глупусти но това са моите наблудения и логика неказвам че съм прав за всичко но се надявам да допринеса за решаване на проблема
Аз си го оправих проблема като смених клапанчето на отдушника с пружинката влизащо след дроселовата и адаптация
като се замисля има логика правеше ми и вакум в резервоара ама уволних гумата на капачката ама и дебитомера ми е скапан мисля да сменя парво него и после и клапана няма да е вредно 100/100 мерси за идеята дано се оправи че е мн дразнещо
като се замисля има логика правеше ми и вакум в резервоара ама уволних гумата на капачката ама и дебитомера ми е скапан мисля да сменя парво него и после и клапана няма да е вредно 100/100 мерси за идеята дано се оправи че е мн дразнещо
Нети говоря за резервоара - той няма значение тук, Говоря ти за клапана на отдушника на картерните газове - той е и част от байпаса на дроселовата клапа. И ако заяжда вътре се получава това клатене. Или ако е омекнала пружината
като се замисля има логика правеше ми и вакум в резервоара ама уволних гумата на капачката ама и дебитомера ми е скапан мисля да сменя парво него и после и клапана няма да е вредно 100/100 мерси за идеята дано се оправи че е мн дразнещо
И защо ми кажи уволни гумата? Защото не е нормално да има вакум ли? Айде да си я върнеш обратно сега и другия път чети какво пише на капачката
Comment